18-03-09

Igår var min sagt en intressant dag/ kväll. När jag steg av bussen i Umeå så slog det mig att jag har saknat Umeå, jag har saknat studentlivet och vännerna här ner. Avstigningen från bussen skedde med lite nervösa steg, det borde inte ha varit det men det kändes som om så många saker skulle kunna gå fel. Förväntningarna var blandade med nervösitet. Men vi var och åt på en hur bra restaurang som helst, Tapas heter den och är ni på besök i Umeå någon gång så är det verkligen värt att ta ett besök förbi den restaurangen. helt sjukt god mat. Sen fortsatte kvällen vidare till bion för att se en film som jag inte mins vad den heter men den var i alla fall helt okey. Så man kan lugnt säga att det blev en lyckad kväll.

Men det som är lite roligt är att det finns tyå 10000000 killar men att jag just ska välja en som känner claras "gamla" ragg :P ibland är världen verkligen liten. Nu ska jag nog ta och ringa andré så att han kan få tillbaka sina nycklar och sen blir det att luncha med Clara och Tove, för jag gissar att de kommer att typ ställa 10 000 olika frågor. De är allt för söta dom brudarna. Victoria kankse till och med hänger med, det beror nog lite på hur det går med tenta plugget.

Nämen samanfattningsvis var detta en lycka tripp till umeå.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0