24-03-09

Hej hopp idag är det tisdag och det innebär att jag och Angelica beger oss till Stockholm om två dagar. Sen åker André till Thailand i morgon, hoppas att han får det toppen bra jag kan ju inte förneka att jag är lite avundsjuk på han. Nu har jag just avslutat min hemtenta, jag skulle säkert kunna göra den mycket bättre, men jag har tappat orken. Resten av dagen/kvällen kommer jag att tvätta i stora mängder, det gäller att tvätta upp allt så att det är rent till stockholm.  Jag är lite sugen på att träna idag också, men då måste ju jag hinna tvätta där emellan och tvättningen tar ju en sådan tid !

Sen har jag varit på jobbet idag, jag kan ju inte påstå att det är speciellt munter stämning där. Jag är då himla glad att jag slipper jobba och slita där just nu. Men jag är lite irriterad på hur en sådan stor koncern sköter sin information till sina anställda. Det märks att de inte har av vecklat så många företag, för det är total kaous. Men så som det ser ut nu så blir jag arbetslös och jag kommer att ta kontakt med facket så att jag slipper att jobba under min uppsägningstid eftersom att det kan jag inte göra för tänk om jag får jobb till sommaren, ska jag då behöva tacka nej på det för att jag ska jobba 7 timmar i veckan där.

Ush och fy säger jag då. Ingen som har lust att bara fara ut och flänga under sommaren? Typ leva livet?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0