25-03-09

I morgon åker jag och Angelica till Stockholm. Det ska bli hur roligt som helst! jag har en hel lång lista på de affärer som vi måste besöka. det kommer att bli en stressig tillvaro där ner men ändå hur rolig som  helst =) Jag har i alla fall lyckats packa ner relativit lite kläder vilket är bra för att vara jag. jag har ju typ halva resväskan tom =) Så det blir att fylla fulla den med shopping , TokShopping! Affärer som ska besökas är:

Weekday
Monkey
Whyred
Tajllemalla
Zara
Gul och Blå
Acne
Urbanoutfitters
Beyond retro
Sture gallerian
MIx age
American apparrell
Top Shop
Koola Anna
Cheap monday

Sist men inte minst NK gallerian, Pub gallerian, Soak gallerian. Sen måste det bli ett besök på HM butiken som har det nya konceptet, intredning. Så detta är de affärer som jag vill besöka, jag misstänker att Angelica minst har en lika lång lista som jag :P Så detta kommer att bli stressiga men otroligt roliga dagar. Sen så ska vi besöka Vintagemässan på lördag och sen blir det musikalen Hight school musical på lördag.

Det komer att bli en toppen semester från allt och alla . =)
Ni som är hemma och har det tråkigt få ha det toppen för det kommer vi i alla fall ha =)
Kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tjallamalla ;)

2009-03-25 @ 22:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0