29-03-09

Nu är jag hemma i Skellefteå igen och jag kan inte påstå att det kändes speciellt peppande att kliva av flygplanet. Men nu är man hemma och då får man göra det bästa av sittuationen =) Resan till stockholm var verkligen hur bra som helst. jag röstar på att fredagen var bäst men hela paketet var toppen!, stockholm C, Solna och Älvsjö. Jag vill tillbaka! Det skulle vara hur nice som helst om jag skulle kunna spendera sommaren där. jag ångrar att jag inte pratade med Patrik om det för då skulle han säkert ha kunnat fixa ett jobb åt mig. Men trög som man är så kommer jag inte på det förrän 8 timmar senare. Jag tror att det kommer att bli en väldigt tidig kväll i kväll eftersom att det inte har blivit speciellt mycket sömn, mer exakt. 4 timmar natten till lördag och tre timmar natten till söndag. Men än så länge är jag inte helt slutkörd, men jag gissar att om jag lägger mig i sängen så skulle jag nog somna direkt.

Jag hoppas att ni har haft det lika bra som jag och Angelica hade i stockholm, TA mig tillbaka!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0