22-03-09

Idag känner jag mig lite sliten efter gårdagen. Men det kanske inte är så konstigt heller jag kom ju hem 4 i fredags och steg upp 8.30 och idag kom jag hem 6 och steg upp 11. Så i helgen har jag samlat ihop 9,5 timmars sömn, det är ju faktiskt ganska många timmar nu när jag tänker efter. Det känns som om det skulle vara färre. Men jag hoppas då att helgerna fortsätter som de har varit de senaste 4 st, för jag har haft hur roligt som helst. Men igår var en kväll med väldigt oväntade händelser, men dock väldigt roliga och trevliga. Jag känner mig gladare och lyckligare än vad jag har gjort på vääääääldigt länge det känns riktigt skönt. Det känns verkligen som att jag håller på att hitta tillbaka till mig själv och det är verkligen tack vara min vänner.  Utan vänner är man ensamt och osäker.

Igår var jag och sandra och tränade, det var riktigt roligt att träna med någon för en gångs skull. Och jag ökade på i benpressen så nu har jag träningsvärk i rumpan och låren :P Men det är värt det. I morgon är en fullspäckad dag med, både plugg, möte på dixie PR och dommen från B-landet. Jag hoppas att jag får stanna kvar, men det ser inte så ljust ut. Jag skulle verkligen behöva plugga lite ikväll, men jag känner mig så omotiverad och sen så är jag trött.

Ni får ha en toppen söndag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0