04-05-09

Nu har jag verkligen varit dålig på att blogga men det känns som om jag har så otroligt mycket att göra så jag hinner helt enkelt inte med bloggandet. Det har egentligen inte hänt så mycket spännande mer än att jag har fått en lägenhet och den är helt perfekt lagomt stor =) Så nu blir det att fara dit och måla i hallen i helgen och sen blir det inflyttning någon stans mellan 15-20 =) Äntligen är det dags att lämna hemmet =)

Sen har jag åkt på ännu en till förskyldning och den här kommer verkligen olämpligt eftersom att jag ska tattuera mig på torsdag och då måste jag vara frisk!  Så nu gäller det att trycka i mig  massor med c-vitaminer.

Nu ska jag ta och bänka mig framför tv och kanske sova lite till så att jag sover bort baciellerna ..

Ha en toppen dag
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0