07-05-09

Jag har sträckt mig i rumpan. Jag kan typ inte gå normalt, det känns hur löjligt som helst. Hade planer på att promenera hem från jobbet i det fina vädret men det får nog bli så att pappa får komma och hämta mig. Jag kan ju inte halta hem. :P Jag hoppas att det är en sträckning, jag blir lite orolig eftersom att det började i ryggslutet och fortsatte ut i låret. Men nu är det bara kvar i rumpan så det är förhoppningsvis en sträckning.

Jag hörde då världens roligaste liknelse igår. Jag ställde frågan, varför ska alla vara så seriösa?

- Men förhållande är lite som IKEA.

Ni kanske inte förstår det roliga i det hela men jag tyckte att det var hur roligt som helst just då.

Nu ska jag ta och fortsätta jobba på, om lite mindre än 1 timme så ska jag ta och vandra ner till Johanna i parken och delta i Reklampubben. Men pga. tattueringen så har jag bara möjlighet att lyssna på en föreläsning vilket känns lite tråkigt. Men man kan inte få allt här i livet.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hur blev det?!

Fri för samtal hela fördmiddagen tror jag. fom vid fika, lunch och inte mellan 13-14 kom jag på :P

2009-05-08 @ 07:29:43
Postat av: Sofie

Hur blev det?!

Fri för samtal hela fördmiddagen tror jag. fom vid fika, lunch och inte mellan 13-14 kom jag på :P

2009-05-08 @ 07:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0