07-05-09

Idag är det D day, det vill säga dagen då jag ska bränna in färg i min hud, även med annat ord kallat tatuering. Det känns både skrämmande och roligt. Men jag tror att det kommer att gå bra. Jag hoppas bara att designen blir så som jag tänker mig.

igår var jag och köpte färg till hallen så det blir att fara dit och måla i helgen. Det ska bli riktigt roligt! Nu vill jag bara flytta in, jag vill inte vänta, jag vill att det ska ske nu ! Jag tror att lägenheten kommer att bli superfin, lagom stor för lilla jag. Trotts att jag kanske har tagit mig vatten över huvudet med hyran men det är det värt.

Varför ska vissa vara så otroligt seriösa? Jag drabbas av lite panik, vad vill jag med detta ? Är jag redo för detta ?

Nu ska jag jobba vidare, ha en toppen bra dag ute i solen.

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0