11-05-09

Idag hann jag inte med någon lunch, eller det blev en snabb varmkorv på stan. Det berodde på att jag hade så många ärenden att springa och göra på stan. Först besökte jag färgcity för att köpa mer färg till hallen. Efter det blev det att besöka Clas Ohlssons för att se om jag kunde hitta en kabel som jag kan koppla från datorn till TV:n för att kunna se film och serie men det hittade jag inte.  Men jag hittade i alla fall färg till säng gaveln som jag ska måla vit. Det blev även så att  jag köpte penslar samt en ny förpackning med flyttlådor eftersom att jag packade de andra fulla igår. Efter det besöket for jag vidare till teknikmagasinet för att se om jag skulle kunna hitta den där kabeln som jag saknade. Men de hade ingen så då fick jag gå vidare till ICD. De hade en lösning för mitt problem med det kostar därefter, jag måste ha en sak som kostar 400kr ! varför ska man ha en så gammal tv?

nu ska jag ta och jobba igen, men för ni som vill få tag på mig i veckan så finns jag på telefonen. Jag kommer nog att vara lite svår att få tag på i veckan i och med flyttningen. Ta hand om er.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0