08-05-09

Nu sitter den på plats, och jag är riktigt nöjd med designen =) Jag blev typ chockad när jag gick in till Pormas tatueringsstudio, studion såg ut som jag hade förväntat mig. Men däremot så såg inte porma ut som jag trodde att han skulle göra.

Det finns verkligen snälla människor här i världen. När jag var och sprang på min lunch så råkade jag tappa jackan som jag hade hängt på handväskan. Jag pratade i tel som vanligt så jag märkte inget, men det var en kille som tog upp den och sprang ikapp mig och sa:

- Ursäkta, du tappade din jacka!

Hade han inte sagt något hade jag tappat bort min kära jacka, ett stort tack för din vänliga gest. Nu funderar jag på att sätta mig och arbeta lite igen efter att jag har haft en lunchrast.

Vänner är Guld
Utan dem är du inget.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0